Thursday 23 February 2012

:: aku letih :(

waaahhhhh ! ~ benci nya dgn suma nieyh ...

kowg2 ~ sorry aku nak luahkan apa yg tebuku dlm hati aku nieyh .. huhu
bole kn ? bole kn ? kalo taboleh pown , boleh kn jew ---> pliss * merayu ~ngee
kenapa eh hidup nieyh penoh dgn dugaan . . aish ~ kenapa dlm hidup kita , kita perlu jga hati owg , jga perasaan owg , tp..... dlm msa yg sma owg tu ta jga persaan kita , jus IGNORE ~ hmmmm
wlaupown d ignore , tp.... kesbaran tu still ada . . nan apa yg telah d lakukan . . jgn lah smpai mencabar kesbaran beliau . . hihi * kecian kt beliau
kdg2 kwn bole menjd syg , then menjd chenta , then menjd msuh ~ itulah kitaran hidup manusia :: hmmmm , tatawu dah mcm mna nak lepaskn geram nieyh !! agak2 kn dapat jerit kt atas bukit , kn bes ~ :D hihi
kalo kowg geram ~ apa yg kowg akan buat ? agak2 la ----> heee :D

sudah penat dgn suma penipuan nieyh ~ aish .  tipu dri sendr pown ta guna , better honesty knn... :))
mcm2 sudah bentuk kemaafan yg aku buat tp salu d ignore kn . owg ckp kita kena usaha bukan menglah ~ tp smpai skung still ta dpat jwpan sebnar .. aish ! kecapekyan sih ~ *minah endon kejap
yang aku mahu kan skung jawapan yang kukuh ~ that the thing i'm want =.='

kalo boleh aku tana dah jga perasaan orang laen , jga hati orang laen . penat sudah ~ heee boleh ta ? boleh ta ? tp ... tabole ! sb.. kalo nak ad gelaran sbgai wanita yg solehah kena lah jga hati n persaan orang . . wlaupown salu d perlakukn mcm SAMPAH *oppsss ! tecaplok .. heee sorry :'(
kalu sampah , senang jew . . buka dustbin tu then buang jew ~ mslahnya skung hati manusia . . hati manusia nieyh bernilai korang tawu ta ? kn kecian kalo kita buang hati manusia sesuka hati .. ---> *nant dowg nk pkai hati ape . . heee :D

mbye : my mistake sb remove all about ~ tp.... yang aku mahukn keselesaan kowg suma . . tanpa aku d sisi kowg . . itulah sb nya =.=' bak kata orang undur diri utk kebaikan adalah baek kn ? kn ? :))
dahh ! enough dgn suma penipuan dri sendr nieyh ~ btter 4get it's 4 eva .. jus teruskn hidup anda dengan cemerlang ... :D ngee

hidup kita kena ada tanggungjawab .  taguna hidup tanpa tanggungjawab , so . . kowg2 suma kena lah ad sikap tanggungjwab dlm dri taw ~ bling3 >.<' jgn pernah lari dr tanggungjwab anda suma ... ngeee :D

akhir kata dri sya ~ selesai sudah marah sya ! amin ... mudah2an tomorrow is more better then today ^^ hopefully ! amin ..

# so , makaseh daun keladi , laen kali dtglah lagi .. :))

No comments:

Post a Comment