Friday 24 February 2012

:: welcome back to hostel ::

ehem3 ~ cheq na tumpang lalu bole ... heee :D


kowg2 , aku sdeyh nieyh .. ---> :'( . sedeyh sgt3 , sb.... esok aku dah nak blek hostel . . cuti dah abeh ma ~ ich ! ta puaih asa cuti nieyh , wlaupon 9 days ~ tp ta cukup bg sya ! tidak !
lepas nieyh , keja pk clus + assignment + project + presentation = grrr ! tension siot . . haha aish kalo duk umah leh goyang kaki jew .. haha *bagus punya anak . . agk2 la kn bila la pulak depa nak bg cuti panjang2 nieyh ~ aish ! ta sbaq cheq . . malaih dah aku nak duk sna , ta syiok taw ta ???? grrrr ~ kat sna tadak spa . ada kwn3 aku ja . kt cini ada byk , ad pamily aku ~ pehtu leh kuaq jenjalan . . ich3 , syiok koooottt ~

actually kn , *speaking jp .. haha actually , aku sdeyh bukan sb nak blek hostel sja , bukan sb nak tggai pamily aku sja , tp aku rindu someone meyh ~ ich3 , bila rindu nieyh parah kooott . buat apa pown ta bole . . hahaha

mood : ckp nan gmbar beliau  ---> gile bayang jp . . hahah " agk2 la knnn , si dia tgh buat ape la tu kn ? hmmm . kangeng bangat sma kamo . . t kite jumpe taw3 ~ sya harap nant kita bole jumpa lagi eh ~ wlaupon awak jauh dri sya , tp sya tetap syag awk taw , , besalah nma pown syg kn . mestilah rindu . . hakhak awak.... awk dekat sana * obersea jgn noty3 nehh ! siaplah awk kalu sya tawu awk noty nan gurl laen . . heee :D awk ... sya nak buat pengakuan nieyh ----> ???? . . hahaha mesti suspens knnnnn.. ngee :D actually sya nak ckp knpa lah awk nieyh makin smart + makin hensem + makin cute = jeles kottt , mcm mna t kalu ada owg ngorat awk . amboih ! melepas sya kang ~ =.=' tp......... wlaupown awk d mna sja , dgn spa pown , sya nak awk tahu stu benda jew : yang sya syg awk sgt3 ~ awk , yg tebaek tuk sya . . sya syg awk hingga hujung hayat sya <3 wink3 ~ harapan saya : sya harap awk sabar nah dgn setiap dugaan , , sya yakin Allah syg kn hubungan kita , sb tulah Allah jauhkn kita , sb Allah nak kita berljar berjauhan , n belajar akn kesilapan kita masing2 ~ yakinlah ad hikmah d sebalik berjauhan kita nieyh wak ... :'( , , sya tggu awk selamanya . . t kita jumpa taw3 ~ t awak balek cini , kita jumpa naaaa ~ "... acecey , sdeyh la plak , apa la punya ngeng kn , ckap nan gambar pown bole nages ~ aish , teruk betoi la .. hahaha







:: miss someone that speacial in my life <3
i misyhu !!







:: always my heart waiting 4 you :))
i'm waiting you forever ~





finally : i'm always LOVE you until the end of my life :))



fuhhhh ~ penat sudah aku berceloteh . . hopefully , tomorrow is more better than today , hopely taw ! selesai sudah . . sorry lah sb pnjam hati korang2 tuk aku luahkan apa yang terbuku d hati . . heee :D
makaseh !! >.<'


# sO , makaseh daun keladi , laen kali datang la lagi noh !! ~ heee O.o'

No comments:

Post a Comment