Saturday 18 February 2012

:: couple is terrible , single is better ::

hello ! anybody at there . . hihi :D


 kowg , arinieyh aku nak share nan kowg2 suma . . petang tadi knnnn aku g taman dekat rumah aku tuuu . nan someone yang speacial dlm life aku . . hah ! nak tawu kew spe ? mest la pling speacial dalm life aku adalah  ADEX aku ! opsss sowie tercaplock plak . . ala-mahklumlah kn terlebih speacial , heeee

time aku kt taman tu . wahhh ! teeruja gila ah . . a lot of couple kt sana . . hihi kadang-kandang aku terasa macam jeles jew dowg2 kua nan couple dowg . . ala-mahklumlah kn kita kan single .. heee ^^
banyak orang datang bersiar-siar nan girlfriend or boyfriend , but not list with family jugak .. hihi sweet jew aku tengok dowg2 knnn . . jeles siot  ! haha tapi apa bole buet . den nieyh kua nan adex den jo . ngee =.=' adex pown adex lah , , janji dpat hiburkan hati cheq . . hihi ---> *minah utara sejati kot .....

hah . . tp kn kadang-kadang aku terasa sunyi sesgt bila tada speacial dlm life aku . bub tada owg take care bout me . wahhh ! sdeyh nye knnn . :(  tp apa bole buet dah naseb den macam tu .. --->mood : tacing sat '
tp knnn ... kadang-kadang aku terasa jeles gk nan adex aku , becoz what ? coz dalam life die knn , tapenah sekali pown die couple . fulawehh ! memang gades suci la tiiuuww .. hati ta penah terusik kot . haha but kadang-kadang tu ada gak die merungut kat aku swuh aku carikan jodoh2 tuk die .. nguhaha ~ ngeng punya adex .. tp die sempoi , diee bole pown hidup tanpa laki . ta mcm aku kn . ich3 ! kakak spa lah nieyh kn .. haha walaupown die sunyi tp die hidup nan mamat korean die tuu *youtube kpop . . haha lawak ah kenkadang aku tengok adex aku nieyh , smpai bila lah angan-angan ---> mat jenin die nak couple nan mamat korean tu berakhir .. haha mana lah nak tawu kan kalu rezeki die , dapat gak aku merasa jd kak ipar kepada mamat korean yang hensem2 tu .. hensem siot ! hahaa over obses nan cite korean nieyh lah akibat nya . ~ngee
buet adex aku yang aku syg cintai sepenuh hati aku : jangan lah duk ober sangat angan-angan tu nak couple nan mamat korean , nant harapan anda musnah begitu saja . haha ^^ but ----> i'm still support you sis , at the back . .



 hah --- > nieylah adex aku , comel ta ? comel ta ? heee pic nieyh kami bwu jew take td . . 
sweet pretty syg : my beloved sis <3



 neiyh plak aku : hihi cer tgk tudung aku tu . . ich3 ! tepeleot la plak ---> abeh jatuh saham . . bwu nak buet cun satt... ngeee *perasan tahap gaban . . haha

sampai cinieyh jew : ape yang aku nak luahkan kt kowg , hopefully kowg happy setelah menbaca nye , jumpa nanti ~ daa . . syg kowg ketat3 <3

#so , makaseh dauh keladi , laen kali datang lah lagi ea . ---> :))


No comments:

Post a Comment