Friday 17 February 2012

:: first on the day ::

halu ! haalu ... :) mulakn dgn senyuman yang menawan .. hakhak . seyesly , aku nieyh bawu belajo cena na making blog . . giler ah . dari dulu lagi angan-angan mcm ---> mat jenin  . bwu skung dpat buet nyo .. ich3. dahsyat siot .. my purpose nak buet blog nieyh . . saja syiok3 ! hihi mcm jeles jew tgk owg laen ada blog , pehtu sweet plak tu blog dowg . . terbaek ah . creaaaative bebenor kowg kan .. hihi apa slah nya kalu aku try jugk . . eleh , egat kowg je bole making blog . . gue pown bisa dong .. haha *minah endon kejap .
Hopefully angan-angan aku nieyh tak lah angan-angan ---> mat jenin kn .. ngee :: bak kata owg biar mimp sampai ke bintang  . haha Nieyh lah akibat nye obses sgt nan cite-cite mamat hensem ..
eh ! actually knnnn . . aku nieyh ta creaaative sgt bub2 nieyh . hope : kowg bole la tegu2 ckit apa-apa yang patut kn .. ala-maklum la kn , budax bawu belajo .. ngee :D


hah . . nieyh la besties aku . kenal ta ? kenal ta ? hak3
tp.... ta ckup nieyh . hilang p mana tataw yg sowg tu .. hihi :)


hmmm , tataw dah nieyh nak tuleh gapo lg . next time la plak aku update eh .. hihi hope kowg2 suma , jgn la segan2 na komen taw .. ngee :D

## so , makaseh daun keladi, laen kali datang la lg .. ngee ~ :))

No comments:

Post a Comment